Четвер, 21.06.2018, 11:39
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Пошук
Хмаринка тегів
Методпортал

«Методичний портал»

Безкоштовне SMS
Форма входу
Розкажіть друзям
Share
.
Block title
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Mini chat
Нас відвідують
...
Статистика
Лічильники
Онлайн
Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Socrat67
Сайт існує
.

Павлівська ЗОШ І-ІІІ ст

Каталог файлів

Головна » Файли » Логопед » Матеріали

Психолого - педагогічна характеристика (зразок)
[ Викачати з сервера (15.9 Kb) ] 16.10.2015, 12:10

Психолого - педагогічна характеристика 6 класу
Перевальської ЗОШ I - IIІ ступенів
Сватівського району Луганської області

Характеристика

I. У 6 класі навчається 8 учнів, з них 6 дівчаток і 2 хлопців; 
1 учениця 2001 року народження, 4 учня 2000 року і 3 - 1999 року народження. За станом фізичного розвитку належать до основної групи з занять фізичної культури. Стан здоров я дітей у класі різний. Найчастіше пропускають заняття з причини хвороби.

II. Соціально-психологічні параметри сім'ї та особливості сімейного виховання: 
Соціально-психологічний стан дітей задовільний.

За кількістю дітей у родині - одна або дві дитини; сімя Іванової Я. має три дитини; у класі три дитини з неповних сімей. Петрова Л. мешкає з мамою і вітчимом, а Сидорова Ю. проживає бабусею. Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується у сім'ях , де панує взаємо-порозуміння та злагода. У зв'язку з відсутністю місця роботи, у чотирьох родинах мама або тато не працюють. На початок навчального року безробітні батько Миколаєнко К. та Іванової Я., та мами Петренка Б., Владченко М.. Матеріальне становище у більшості дітей середнього рівня.

III. Особливості внутрішньо-колективних взаємин учнів.

Між учнями триває формування згуртованості, взаємодопомоги; формуються ціннісно-орієнтаційні уподобання, почуття колективізму. Серед дітей проглядається бажання бути лідерами у класі, проте наявні угрупування , які сформовані за переважно за місцями проживання. У спілкуванні з учителями учні проявляють стриманість, тактовність, порядність. Більшість дітей мають холеричний темперамент, проте є й флегматики. Виховання дітей у сім'ї та школі впливає на характер дітей. Щодо психологічних якостей, то у дітей переважає довільна увага, процеси пам'яті, а саме запам'ятовування та відтворення, відбувається швидко, слаба пам'ять у хлопців. Відстають від норми у них увага та мислення. Учні вимогливі до себе, готові прийти на допомогу одне одному, відповідально ставляться до навчання і до виконання громадських доручень. У цілому діти вчаться бути чуйними одне до одного і за складних ситуацій кожен із них знаходить підтримку в однокласників.

З початком навчального року клас обрав свого лідера, Іванову Яну, створили систему самоврядування.

IV. Творчий потенціал. Більшість дітей багато читають додаткової літератури, із задоволенням беруть участь у конкурсах та проведенні позакласних занять, свят. За відгуками вчителя початкових класів Підопригори О.Є, клас має схильності до театрального мистецтва, української літератури. Навчальний рік закінчили з гарними оцінками 5 учнів. Іванова Яна та Петрова Любов нагороджені похвальним листом за успіхи у навчанні.

В цьому році клас перебуває в стані адаптації до середньої школи, і від того як швидко учні пройдуть цей етап буде залежати їх подальше навчання. Загалом учні з батьками ставляться до навчання відповідально.

                         Класний керівник                       (підпис )  

Директор  школи                          (підпис)

Категорія: Матеріали | Додав: Socrat67
Переглядів: 1486 | Завантажень: 64 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar Профиль Вийти
  • Публиковать в социальной сети Анонимно Подписаться на комментарии к материалу
avatar