Середа, 25.04.2018, 21:02
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Пошук
Хмаринка тегів
Методпортал

«Методичний портал»

Безкоштовне SMS
Форма входу
Розкажіть друзям
Share
.
Block title
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Mini chat
Нас відвідують
...
Статистика
Лічильники
Онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Сайт існує
.

Павлівська ЗОШ І-ІІІ ст

Каталог статей

Головна » Статті » Підсумки семестру » Підсумки семестру

Наказ. Про результати контрольних робіт (2-4 класи)

Відділ освіти Радехівської РДА  Львівської області

загальноосвітня школа І-ІІ-ІІІ ступенів с.Павлів

НАКАЗ 

від 30 грудня 2016 р.

Про результати контрольних робіт

з української мови та математики

учнів 3-4 класів за І семестр 2016-2017н.р.

      З 10 до 20 грудня 2016 року адміністрацією школи були проведені контрольні роботи з української мови та математики в 3 - 4 класах за І семестр 2016-2017 навчального року.

Тексти контрольних робіт та диктантів з української мови підібрані відповідно до навчальних програм, охоплюють матеріал відповідних класів на кінець І семестру.

Порядок проведення й темп читання текстів при проведенні робіт відповідали нормам початкової школи.

Контрольну роботу з математики виконувало 90 учнів:  45 - 3-х класів, 45 -  4-х класів. З них 29 учні (32%) показали високий рівень знань, 42(47%) виконали роботу на достатньому, 18(20%) – на середньому, та 1(1%) учнів – на початковому рівні. Середній бал навченості з математики становить 8.2, це на 0.1 нищий ніж у минулому навчальному році.

Під час проведення контрольних робіт з математики виявлено, учні 3 класу допустили помилки в обчисленні виразів на дії різного ступеня,  при проведенні письмового множення і віднімання виразів з іменованими числами, розв'язуванні задач на спільну роботу, учні 4 класу допустили помилки при виконанні дій з іменованими числами, на знання та застосування формул обчислення периметра, знаходження невідомих величин (час, швидкість, рух), знаходженні частин від числа, розв’язуванні задач на спільну роботу , при визначенні порядку дій у різноступеневих виразах.

Контрольну роботу з української мови виконало 90 учні:  45 учнів - 3-х класів, 45 учнів 4-х класів. З них  36 учнів (43%) оволоділи мовленнєвими вміннями та навичками на високому рівні,  34 учні - достатньому (43%), 20 учнів – середній рівень (13%).

Найбільше помилок у диктанті учнями 3-го класу зроблено помилки з таких тем: написання слів з апострофом, великої літери, ненаголошені е , и, заміна літер, неправильне вживання розділових знаків; учнями 4-го класу зроблено помилки при правописі подовжених приголосних, чергуванні голосних звуків у коренях слів, правописі слів із –ьо-, вживанні  м]якого знака перед закінченням прикметників, пропуски букв.

Поряд з тим поелементарний аналіз контрольних робіт дав змогу проаналізувати характер допущених помилок, і засвідчує що учні 2-4 класів мають певні програми в засвоєнні програмового матеріалу з предметів мовленнєвого та математичного циклу.

Вчителі початкових класів, в основному, забезпечили засвоєння учнями найголовніших орфографічних та пунктуальних вмінь та навичок.

  Типовим є фонетико-граматичні помилки з української мови такі, як пропуск, заміна букв, подібних за звучанням і накресленням, перестановка букв (28% учнів), що свідчить про недостатню роботу вчителів по формуванню фонематичного слуху, навичок звуко-буквеного складового аналізу слів.

28 % учнів допустили помилки при написанні слів з ненаголошеними –е, -и, при вживанні апострофа, великої букви помилились 27 %, правописі прийменників 16% молодших школярів.

Характер виявлених помилок з математики свідчить про те, що переважна більшість учнів початкових класів не спроможна розв’язати задачу (19%). Найбільш поширеними залишаються помилки на порядок дій, табличне додавання і віднімання з переходом через десяток, множення і ділення багатоцифрових чисел. 24% школярів допустили помилки в обчисленні виразів, 9% не справились з рівнянням, 12% помилились у знаходженні периметра многокутника

   З проведених робіт видно, що вчителями 2-4 класів проводиться індивідуальна робота з учнями, вчителі дотримуються норм оцінювання письмових робіт, звертають увагу на охайність та виправлення.

   Учителі приділяють належну увагу каліграфії, з’єднанню літер, інтервалам, нахилу.

Зазначені вище недоліки, прогалини в знаннях пояснюються тим, що вчителі початкових класів недостатньо уваги приділяють практичній спрямованості викладання предметів, формуванню загальнонавчальних та цільових компетентностей школярів, удосконаленню контрольно-оцінювальної діяльності учнів у процесі навчання.

Виходячи з вищевказаного та з метою усунення наявних недоліків, виявлених в ході вивчення рівня навчальних досягнень

наказую:

1. Учителям 1-4 класів:

1.1. Проаналізувати контрольні роботи та спланувати роботу з подолання недоліків, які виявлені у результаті написання робіт.

1.2. Систематизувати індивідуальну роботу з української мови та математики з учнями, які засвоїли програму навчання на початковому та середньому рівнях ( відповідно до результатів контрольних робіт).

1.3. Уважно ставитися до оформлення письмових робіт; дотримуватись прийнятих правил учнівських записів.

1.4. Додатково опрацювати теми з української мови на які допущено учнями найбільше помилок: вживання апострофа, ненаголошених -е – и, великої літери, правила переносу, подовження м'яких приголосних на письмі .

1.5. Посилити роботу над формуванням навичок письмового множення та ділення багатоцифрових чисел, віднімання, ділення з остачею, вміння проводити геометричні побудови.

2. Голові методичного об‘єднання, Лотоцькій Н.І.

2.1.Обговорити аналіз контрольних робіт з математики та диктанту з української мови на засіданні методичного об'єднання вчителів початкових класів.

2.2. Спланувати у II семестрі 2016-2017н.р. відкриті уроки вчителів, з метою обміну досвідом роботи, на які запрошувати вчителів старших класів.

2.3 Активізувати роботу МО вчителів початкових класів на вирішення питань підвищення ефективності уроку.

3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ватраль Р.О.

3.1 Вести постійний контроль за об'єктивністю оцінювання знань учнів вчителями початкових класів.

3.2 Здійснювати постійну контрольно-аналітичну діяльність за виконанням навчальних програм початкової освіти.

3.3 Спрямувати роботу вчителів початкової ланки на посилення практичної спрямованості у викладанні предметів.

4 .Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Ватраль Р.О.

                                                 Директор школи:                     Єнджієвський Р.С.

Категорія: Підсумки семестру | Додав: Socrat67 (18.02.2015)
Переглядів: 3402